Veelgestelde Vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Je kunt ook altijd via de chat een vraag stellen. Deze wordt dan zo snel mogelijk beantwoord.

- Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee dit heb je niet nodig. Zolang je email en het postadres goed zijn kan je zonder account bestellen. Het is wel handig om je email adres (goed) in te vullen, want dan wordt je op de hoogte gehouden door POSTNL.

- Hoe kan ik zien wat de beste maat is voor mij?

Het beste is om je te vergelijken met mijn postuur. Ik ben 1,79 lang en mijn confectiemaat is 38/M. Ik probeer online zoveel mogelijk uit te leggen hoe iets valt en meet van de jeans ook vaak de binnenbeenlengte op.

- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen hoe kan dit?

Dan heb je je email adres niet goed ingevuld. Geen probleem, stuur even een mailtje naar info@nevernotshopping.nl en ik pas dit direct voor je aan.

- Kan ik mijn order na aankoop annuleren of wijzigen?

Neem zo snel mogelijk contact met mij op. En mocht je pakket nog niet mee zijn met de bezorger dan kan ik dit nog voor je wijzigen.

- Wat is het garantietermijn?

Ik geef twee maanden garantie na ontvangst van de aankoop. Mocht een item dit termijn defect zijn neem dan meteen contact op met info@nevernotshopping.nl. Pillen, halen, kapotte ritsen en scheuren vallen niet onder garantie na verwijdering van het kaartje.

- Komen uitverkochte items nog back in stock?

Dat is heel verschillend. De ene keer worden de items aangevuld en de andere keer is het echt op. Je kunt je altijd aanmelden bij een item bij de notifiaties. Je ontvangt dan een mailtje zodra iets weer op voorraad is. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er een retour binnen gekomen is waardoor er weer een item op voorraad is.

- Kan ik een item reserveren?

Nee dit kan helaas niet. Het is voor mij dan niet meer te overzien. 

- Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Wij accepteren de volgende betaalmethodes, Ideal, Paypal, Mastercard, Visa, American Express, Bancontant, Apple Pay, Sepa en Belfius Direct Net.

- Wat is jullie levertijd?

Je bestelling wordt dezelfde dag nog verstuurd mits dit voor 16:00 uur is. En als POSTNL geen vertraging heeft dan is dit meestal de volgende werkdag in huis.

- Wat is het retouradres?

Het adres waarop je je bestelling retour kunt sturen is: Never Not Shopping, Meijepolderstraat 5, 2493 XC Den Haag. Vergeet het retourkaartje niet in te vullen voor een snelle afhandeling en je track & trace code te mailen naar info@nevernotshopping.nl. 

- Wat zijn de retourkosten?

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Het ligt er helemaal aan waar jij mee wilt versturen. POSTNL is €6,95 mits het door de brievenbus past dan zijn de retourkosten €5,95, maar dan kan het postbedrijf precies voor je berekenen.